ojojoj

Jag gillar inte söndagar speciellt mycket ...........

11 dagar kvar tills jag åker till uppiis, men mamma vart är min biljett nu igen?
Jag saknar min familj och släkt jätte mycket och hade verkligen behövt en boost av hela tjocka släkten över jul, men får nöja mig med familjen :) det går så bra det också!
Hade dessutom velat vara ledig 1,5 vecka över jul, men det blev "bara" 4 dagar (får känna mig rätt nöjd i jämförelse med andra)


Ny vecka imorgon och jag går in för min 6 jobbdag.
Onsdag är jag ledig och då ska jag fixa mina naglar, och köpa resten av julklapparna, hoppas jag får sällskap av Amanda då!
Lördag har vi hyrt bil, så efter jobbet åker jag, karin & amanda till halmstad på Afterski-tema-fest, ska bli så sjukt kul!

puss på mina nära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0