måndag klar

jobbet gick snabbt, tränade efter det och de gick också snabbt eftersom dom stängde 19 och jag var där 18.20.
Pratat med mamma, anna, amanda, frida och karin i telefon ikväll, mina 1000 fria ring minuter och den där jävla potten kommer nog gå åt känner jag nu, fan jag har blivit lurad och har insett att jag inte fattar nått av telias "Mina sidor" "mina saldon" "mina fakturor" , är det i sånna här lägen man skulle ha skaffat sig en man?

Ska för er vetskap sova ensam i lägenheten till den 8 januari vilket känns något läskigt då man inte är van vid det (budar ut 2 gästsängar om ni inte fattar det)
nej nu MÅSTE jag sova, jobb 8-18.30 imorrnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0