måndags gnället

håller med hanna och radar upp lite måndagsgnäll
1. har 3 ton otvättad tvätt som jag vill ska vara tvättad så jag kan använda det.
2. har ostädad lägenhet fast pappa kommer imorgon.
3. har tappat bort bokningsnummret till bussen som tar mig till gbg på fredag
4. har absolut  inga kläder att ha på mig
5. har ABSOLUT inga kläder att ha på mig i helgen
6. har ABSOLUT ABSOLUT inte tid att åka ner på stan och köpa nya kläder
7. jobbar för mycket för att orka göra något vettigt
8. kommer dö inatt eftersom jag måste sova ensam
9. har ätit 5 hårdbrödmackor men känner ingensomhelst mättnad
10. har ingen frukost
11. för fattig för att köpa mat
12. vill bada

Kommentarer
Postat av: nikko

"12. vill bada" HAHAHAHAHA!!!

2011-08-01 @ 23:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0