Bam bam boom tisdag

HEJ
idag är jag ledig, och har absolut inte gjort någonting.
handlat lite, hängt tvätt sett film.

har varit i Oslo i 3 veckor nu, och det blir cirka 2 veckor till, sen far jag till Piteå, sen får vi se vad som händer!
Här i Oslo jobbar jag på BR leksaker, med två av mina roommates amanda och anna.
Annars så tränar jag lite, går på stan lite för mycket, går ut på helgerna, har mysiga filmkvällar med tjejerna, det är det jag gör här, lever ett gött vardagsliv helt enkelt :) (Denna text tillägnar jag er som inte har en aning om vad jag gör här, men vill veta)




NYTT x2

Kommentarer
Postat av: joanna

men älska örhängenaa :D

2010-10-19 @ 17:17:45
URL: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0