zoula - snippsnappslut

boringboringboring skulle eg. möta upp lukas och käka lunch imorse men då sov jag ju tydligen som en stock. idag har jag sovit, sett tv, sovit, ätit en macka, sett tv, chillat med datorn, ätit en pajbit, sett tv, sett tv, sett tv och sådär. satan så oball. tänkte att jag kunde ju gå ut och gå men ej spec frestande då det är björnar och springer lite här och där runt knutarna. dom hade tydligen hittat björnbajs typ 500 meter här från mitt hus SÅ om jag ska ut så blir det fan bil.
mina traderaauktioner går ut ikväll och det är så sinnessjukt gruvligt fula saker men jag har redan dragit in över 400 kr och det känns ju helt okej. resten av dagen ska jag fortsätta att göra ingenting och det känns faktiskt hyffsat skönt. jobb imorgon och ons känns också hyffsat skönt. och till veckan (troligtvis imorgon) får jag en bil, känns satans skönt heeeeejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0