zolia - gw persson e kingen

hallådär köttblåbär wazzap i lingonskogen? idag har jag jobbat med jätteroliga personer, haha det är sant. skrattar bara jag tänker på det. sen blev det middag på waynes med emelie, elin, emma och kakan OCH VARFÖR I HELA VÄRLDEN HAR DOM TAGIT BORT MANGO-CHILI DRESSINGEN? var t o m tvungen att fråga över halva stället "öj är mangochili dressningen borta för evigt?" och sen kom elin "visst kan man få kaffe efter maten? den kostade ju förfan 80spänn" joooooo dom har även höjt salladen till 79 jävla riksdaler. sjukligt dyrt
det disskuterades svininfluensan, lågkonjukturen och invandrare (vuxenpoints) och sen drog vi hem till elin och såg efterlyst (vuxenpoints) och drack onsdagskoppen (vuxenpoints).
när jag körde hem så tror jag att jag såg en hund mitt ute i ingenstans bredvid vägen. eller var det en hund eller en räv? såg ut som en jättestor chiuaua iallafall och jag tror det var en hund? jättehemskt om det var det och jag bara körde vidare. tänkte sno om men hade så jävla lite bensin (inte moget gjort)
nu ska jag dra en dejt med john blund ses på fest








Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha men tjena vill du haka med på fest

2009-09-03 @ 19:24:13
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0