zola - hahaha

jag och hanna ska på ica. det stänger om 5 minuter och hon har inga pengar. hittar en burk i sin mammas skåp full med enkronor (säkert sparpengar). tar med hela burken på ica. jag betalar mina saker sen ska hon betala sina 53,50 med enkronor och femtioöringar i en sån där mynt maskin. tar säkert 5 minuter. alla i kön bakom står och skrattar, hanna håller av misstag på kalla kassörskan för neger för hon blir nervös, pengarna flyger och hon tappar en hög med enkronor på marken men "orkar" inte plocka upp dom. går ut, hanna skäms och säger i paniken "ERIKA, HAR DU MINA VAROR?????" hahahha för det första var det så jävla roligt att hon skulle stå och betala 53,50 ur en burk med enkronor och höll upp kön till efter stängning ungefär och sen, vem använder seriöst ordet varor när det handlar om en snusdosa och en 1,5 l läsk? höll fan på dö och har skrattat hela kvällen och kommer skratta hela natten

Kommentarer
Postat av: crola

Hahahahaha det där hade jag velat se!

2009-09-13 @ 10:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0