zola - fy för den lede

idag trodde jag att jag skulle vara ledig så gick och la mig jättesent igår fastän jag var sliten som en räv och tänkte att jag skulle få sova ut imorse MEN NEEDÅ. blev jobb hela dagen och nu har jag dött på soffan några timmar. vaknade av att pappa satt och såg hockey med volymen på 30000000, yeah
nu ska jag duscha. sen ska jag till stan och va med kakan. imorgon ska jag gänga med lukEliLUKE och stinizgirl. phett. hoy

PS. a goofy movie, kan alla repliker utan till, alla borde se den hehe
och varför hände aldrig detta på atorps skolavslutningar?????


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha men gud stina inte trodde jag att du hade skrivit det=) kolla i kommentarsfältet, har redan fått en ursäkt från den andra tjejen hahahahahaha, skrattar ihjäl mig:D

2009-09-22 @ 22:45:33
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0