z -

hittade en mapp här på datten med massa gamla mobilbilder som jag inte ens visste att jag ägde. just nu äger jag ju en mobil utan kamera, utan musik, utan NÅT. men den har snake hehe


stina med ailien fingrar i åre


nyårsmiddag @ oliven

VEM BÄR DESSA MÅLARSKOR PÅ NYÅRSAFTON?


hahhaha jätteful bögbild


hillevis komihåg tavla




midsommar08




dagen då lisa var 1 meter från att döda oss genom att köra in i en jävla långtradare


skolavslutning 08?


en kortlek jag fick av monkey och anna (vilka annars?) i födelsedagspresent


lund i fjällen


stina och hellman tar en pinne i mitt kök


hahahahha hanna nyopererad i käften/hamstrar mat inför vintern


mms:ade denna bild till mamma som har FOBI för råttor/möss/hamstrar/marsvin/allt och när hon tog emot det slängde hon bara mobilen smack i golvet


Kommentarer
Postat av: Jonna

ahhahah fyfaaaaaan bilden på mig är förjävla fuuuul!!!!!!!

2009-09-09 @ 12:49:17
URL: http://joneees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0