erika - the fox

happ. lite svårt att knäcka stinas inlägg en bit ner. det var fint.

men jag har en annan sak att komma ut med här på bloggen........
när ni solar solarium, tvätta då förfan alltid av solariet innan ni lägger er........
det gjorde inte jag en gång..............
och det resulterade i..................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SKABB
jag har blivit kallad skabbräv. ingen ville sitta bredvid mig i klassrummet eller på rasterna. Räven blev mitt nick ett tag. jag sov på lektionerna för det kliade nånting så satans mycket på natten att jag itne kunde sova. min lärare tyckte synd om mig. jag har kommit över detta idag men kan fortfarande höra på fester (senast i helgen): ÖJ ZOLA NÄR VAR DET DU HADE SKABB NU IGEN?



de e inge å skratta åt

(symptom: börjar oftast klia mellan fingrarna sen mot armlederna. sen är det kört, då har man parasiter på sig som kryper runt i gångar på kroppen. WATCH OUT)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEHE,du e alltid vår räv zola!

men vad är de man brukar säga... det är insidan som räknas:-)

2009-09-25 @ 13:05:51
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/
Postat av: annsson

hahah skabbskabbskaaabbreav!

2009-09-25 @ 13:44:31
URL: http://annaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0