zola - HELLO

i fredags blev det tjejfest hos rebecca med tjejerna. jag drack rud vin (som almer skulle sagt) och hade en kanoners kväll! imorse på kågevägen köpte jag chips och cola på statiol för 77kr = dum idé och lämnade till och med chipsen hos hjo = dum idé. sen har stina gästat Tittis Bistro här och ätit älgkött med rotfrukter och 2 sorts potatis. ikväll blev det tjejhäng med massa olika. SOFT
nu är jag egentligen tröttare än brö men ska se ett avsnitt gossip innan jag somnar. imorgon är det kalas här på tallgatan och jag längtar mest efter tårtan

har ingen kamera som sagt (fuck you kenneth) så kan ej bjuda på bilder. men ni kan få en skön låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0