zola - "bisexuella leendet"


ja, stina försvinner ibland från världen tydligen och endast jag som gör en ansträngning och skriver inlägg fastän adressen är stinalu.blogg.se. skärpning

idag har jag iaf varit ledig (eller arbetslös) och for till umeå med Lurige Lukas. hittade lite najs stuffs, åt på frasses sen åkte vi med brita hem. ikväll har vi hängt hos hanna och sett idol, ätit chips, spelat poker och mariokart hehehe som fredagarna brukar se ut nuförtiden.
när jag skulle hem såg jag en tapper tjej som kämpade sig upp för backen på norrböle i höga klackar, full och halka = dålig kombo. blir nog unknown drunken injuries imorgon da
nu ska jag sova, herå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0