erko - PICS


en fräck fest på stadshotellet



valborgs med åregänget och johan som verkar vara lite obekväm  i frillan hehehe



HAHA EN RÄTT NY BILD PÅ NÅGRA BOLITJEJER



hhaha en peppande sommarbild där stina siktar mot stjärnorna (vad gjorde du?) och jekkan hälsar till folket



en goood kräftskiva där jag inte ätit en matbit på hela dagen och hade inte ens tid med snappsvisorna för jag var så genomjävla hungrig



coola 17åriga tjejer en sommar



en trästockskväll då johans schäfer bet mig i ansiktet och stina kände sig "kattig" och skulle upp på taket (hahahahha hon skäms jättemycket för den här bilden)



det här var på allahjärtansdag och alla söp som satan och jag snubblade i en trapp och slog mig blodig. vinterns SJUKASTE helg btw där stina var övervakad av DREIMASTER



hitler får sig en lapdance



en fin sommarbild på en brygga i annas stuga



taggade på stinas 18årsdag men sehlstedt ser lite blyg ut



TAGGADE på nyårs i åre i bellwo! vi hade just åkt sopsäck ner för en satans brant slalombacke där jag TYDLIGEn tappat en del av klacken och vrickade foten hela resten av kvällen hehee



kanin var med överallt där ett tag



en cool bild på okänd på pdol



några girls som gillade läget inne på pentryt



lucke hälsar godnatt och glöm då för gudarnas skull EJ att ta ut snusen innan ni somnar, det reslulterar i en jävligt osmaklig olycka

Kommentarer
Postat av: julia

okänd är ju jans:D (jens) HHa:D

2009-10-30 @ 13:57:02
Postat av: lilljohan

erika de stavas schäfer! btw han är bitter min hund!

2009-10-31 @ 12:43:52
URL: http://blog.underlinefilms.se
Postat av: zola

jag skrev ju schäfer little joe?

2009-11-04 @ 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0