erika - side chick

i helgen hade jag min första vita helg på ETT TAG och det känns genomskönt.
dock hatar jag söndagar. kan vara mysigt om det är fint väder, sommar och man gör något ball. men det är inte "mysigt" när det snöar, är mörkt och kallt som fan, man vet att man börjar jobba kl7 imorgon bitti, man har inte ett piss att göra och så vidare, kan fortsätta i evigheter.
sen vill jag flytta, har bott hemma i lite mer än 1 månad nu och blir snart sinnessjuk. men samtidigt vill jag spara pengar och inte lägga ut på hyra och mat. dock blir det typ lika dyrt med bensin när jag kör mellan stan och boliden minst 1 gång om dan ungefär. WHAT TO DO DO DO DO???????????
nu ska jag inta soffläge, äta cheesedoodles, se topmodel & ensam mamma söker och invänta bättre tider. hade

hur gö man nu igen........


AHAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0