lilleskutt

hejzan, zola här. gör ungefär allt för att slippa skriva klart psykologin. har varit och köpt en ny tandborste och legat och läst igenom alla mina sms sen nyårs
här kommer en samling från mig till stina under vintern som gått:

Haha försökte nyss öppna dörrarna till jobbet med min jävla nyckel från åre continental tills jag upptäckte att det var fel kort

näe fyfan kan rent tänka mig, spyr på mina egna ben

allt suger jag vill dö på allvar, skjut mig i skallen 5 ggr på raken

jag svettas fan bort av denna jävla feber!!! OIRRI

jag finns här på fältjägarvägen som en död fisk

det enda jag ätit idag är 2 ryvita och snus

VARFÖR SKRIKER ASYLER ALLTID I TELEN?

Livet är tammefan inte en jävla fest. den som säger det nästa gång skjuter jag i benet

min 5e cykel är stulen jävla jävla helvette

slänger upp en pizza nu mot läkarvägen TA EMOT

halkade just utanför hemköp, jag skäms

vaknade just upp i min lägga och visste inte vars jag var

ring mig när du är utom räckhåll för DREIMASTER

(L) KVANTUM. naat spya snor och negerkiss

jag känner mig malplacerad

sitter på bussgrillen och undrar om det är värt att leva



positiv vinter. men nu är det sommar och det är skönt!!!!!!!!!!!
annahell lämnade oss ikväll för sydligare breddgrader, kommer sakna hennes harryskratt
nu blir det plygg. had







Kommentarer
Postat av: stina

ligger i min barndoms säng och fnissar det tystaste jag kan så inte susse och kenta vaknar, alltsådom där smsen var fan festliga, mer sms åt folket sola, jag vill att du bloggar hos mig med, du får inget, kanske en kyss. men ha alltid med : "dagens sms"

2009-05-25 @ 23:24:25
Postat av: emmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hshshs alltså jävla zola

2009-05-26 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0