shit pommes

zola här
ikväll har vi suttit i solen vid älven och ätit glass och spelat fotboll sen varit uppe i nyläggan hos sehlstedt och bara chillat
imorrn ska det bli sun och det gillar vi ju! synd bara att man har börjat flagna sönder från grekland. bra idé av mig och denny att köra med olja istället för solskyddsfaktor trots att man var sönderbränd
aja ska upp om ca 4h, cya




btw, den här bilden är ju ganska så festlig ändå. det var mina första timmar av 2009, jag är blå/grå i ansiktet och ser ut som en levande jävla död
känner inte alls resterande människorna på bild, råkade bara sitta där i bakgrunden. undra om fotografen med mening tog med mig på ett hörn bara för att jag var så förjävla ful?
åre var iaf king


Kommentarer
Postat av: eeeyo

JAMEN är det här den omtalade bilden??hahaha KVinna det ser ut som om du flännat ihjäl dig, tappat livet & allt där till

2009-05-30 @ 10:02:15
URL: http://emmasehlstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0