lights black your my drug your drunk you need it real love i will give it and love untill we bleed then fall apart

jag väntar nu på att hannaj ska hämta mig så jag, erika och hannis kan bege oss mot skogarna i söder, och jag längtar som aldrig förr!!!!!
idag har varit världens värsta dag på många sätt, så känns skönt att fara hem och bara  vara där och göra ingenting.

imorgon far jag antingen till stan eller till bygdsiljum, vi får se.
lovet går alldeles för fort och jag hinner inte med att göra något vettigt alls.
inget vettigt alls.

allt jag önskar är varför följde jag inte med tillbaka till åre?
den största frågan hittills ställd.
en fråga till är varför är jag utvecklingsstörd?
och dessutom, vem sa att trean i gymnasiet var lätt?
världens jävla värsta år.

Kommentarer
Postat av: mr oizo

sluta upp med det negativa språket nu ;)

2009-03-04 @ 15:55:16
Postat av: Anonym

Media var lätt =)

2009-03-04 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0