zola - "olle är så jävla vit att om man lägger en alvedon på kroppen så ser det ut som ett födelsemärke"

kom nyss hem från malåhooden där jag hängt med mina två brushor andy&erik och käkat pizza och spelat fotboll i solen med 10 000 myggor, he va soft
nu känner man ju då att sommaren är här iallafall! hörde att juni i år har hittills varit den kallaste på 50 år, kändes ju bra att man fick uppleva det också
i veckan ska jag bege mig mot lövånger eftersom jag och stina inte har träffats sen studenten (!!!) och det är över en vecka sen! bara sjukt, hela vintern har vi ju fan levt på varann. OCH PÅ FREDAG KOMMER JONNA HEM FRÅN GBG :D gud så roligt, blir nästan rörd
love life CYA


Kommentarer
Postat av: Jonna

ji elsk de zola <2 zez znart!!!!

2009-06-22 @ 13:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0