zola - 01.51

happ då har michael jackson gått och dött. synd för elin som har biljetter till han i london hahah (vet att man inte ska skratta men det är ändå lite komiskt)
jajja jag kan inte sova iallafall. höll på somna men så blev jag väckt av vad jag trodde var en moped och tänkte att vem fan är ute och kör moppe i bissjön halv 2 en torsdakväll, MEN så var det ju en geting
om man inte blir väckt av en katt som står och spyr så blir man väckt av ubbelunkan som spelar dansbandsmusik. om man inte blir väckt av ubbelunkan som spelar dansbandsmusik så blir man väckt av en jävla geting

imorgon, eller idag fredag som det ju är, så landar jonna på falmark och det känns fantastiskt fröjdsamt.
igår (ons) var också en fröjdsam dag då vi satt vid havet i storsand och knäckte en bärs på kvällskvisten
i övermorgon (eller imorrn?) lördag så jobbar jag 06.40 och det känns fan bara plågsamt.............

här är förresten kenneth. mannen myten legenden, som ingen riktigt höll koll på, på midsommar. är det möjligtvis han som puttade in julia i ett element så hon fick världens jävla brännskada? är det möjligtvis han som ställde annas cykel uppe i skogen? är det möjligtvis han som gick in och hällde vatten över min NYA mobil och NYA kamera?
kräver ersättning
MVH E.Lindegren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0