slarvighet

jag HATAR att jag är så jävla slarvig när jag är under stress
har tappat bort EN sko, (en blå converse, hittelön) har INGEN aning om när vart eller hur, men den är totalt borta, inte i läggan, inte hemma, inte i bilen inte i pite inegnstanns KUKSKALLE vad ska jag göra?????

sen glömde jag kameran hos hanna så det sög ju emr än medel att det inte blir några kort tagna ikväll, ja som ni ser så tyvcker jag livet är riktigt jobbigt just nu
OCH som pricken över i:et spelar i vanlig ordning min granne oskar edström elgitarr och sjunger så högt hans strupe bara orkar, vem du nu är, KAN DU HÅLLA KÄFTEN NÅN GÅNG???????????????????? folk försöker tänka
fuck the world
jaja nu ska jag slänga på nå smink sen ska jag supa och skratta och älska livet, min klass och alla andra spectrumare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0