"problemet eee att min penis eee 5 cm"

när vi gick i typ 6an-7an så hade vi klippt ut en liten fråga från en tidning och den satt uppsatt på diverse ställen i skolan
hahahahha hittade den nu, minns ni tjejer? /erika


Hej! Jag har ett stort problem att fråga dej om! Jag är 19 år. Problemet e att min penis e så fruktansvärt liten, som på ett barn. Min penis har inte utvecklats sen när jag var 12 år. Den är ca 5 cm, då menar jag när jag har stånd! Jag undrar vad det beror på, varför har inte min pennis utvecklats lika som de andra?

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahahhaha ja men om jag minns!!!!!!! det värsta jag hört, det fula är att jag tror att det var 2 centimeter.. kan ju fan inte vart en seriös person! dock jävligt roligt!

Problemet e att min penis e

2009-06-18 @ 00:34:36
Postat av: Jonna

hhahahaha jaaaaaa, fan så fult!!! Är du säker på att det är 5 cm? tror tamefan att det är 2 cm. Hahhaa kan ju iaf inte vart en seriös karl som skickat in! ;)

Roligt som fan iaf!

2009-06-18 @ 00:36:04
Postat av: emma

du erre ring mig ang. imorgon=) 070-823 58 03

2009-06-18 @ 16:29:09
URL: http://emmasehlstedt.blogspot.com
Postat av: Emma

HAHAHA jag minns!!

problemet eee att min penis ee

2009-06-19 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0