"jag är arnie grape i gilbert grape. kan nån hämta en yxjävel?!"

tja erika här. gårdagen var även den så jävla rolig och skön! började med thai buffé här hemma med 20 pers och världens godaste mat och stämning. sen blev det fest med alla som jag i princip växt upp med
bojkottade bolimarknan och jag och anders var här hemma före alla jävla 40+are som kom hem typ halv 5 hahah bara sick. satt på golvet i köket och åt chips och lyssnade på music
skönast var när jag skulle hem för blev nostalgisk och gick alla hemliga genvägar över massa gårdar där man gick när man var liten. till och med hålet i häcken vi alltid genade igenom på tant wappos gård var kvar

nu har jag mest panik för jag har tagit studenten och har inget jobb och vill skola mig forever and ever
jag flyttar ut ur läggan den 1 september och vad händer då? ELLER HUR SKA JAG KUNNA BO DÄR ENS I SOMMAR NÄR JAG INTE KAN BETALA DEN???
är det tillåtet att bygga en egen kojja och ba smacka upp på nån gräsplätt så man kan bo där? må väl göra det iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0