jäbb

tjabba zola här (börjar bli tradigt att måsta skriva det varje gång)
stina lyser med sin frånvaro men hon är inte död. hon hänger ba med fridiz som överraskande var på plats igår!
idag har jag varit på middag med släkten för gurreg gick ut nian och det var gott även om jag höll på spy. hade ju förövrigt skrivet med spritpenna i ansiktet SPFL på hakan, hitlermusch, morrhår, ett D på ena kinden och ett K på andra + ett hjärta i pannan från igår som inte var borttvättat. men alla förstod hur det kan vara, så sen gick jag och gnuggade bort et
sen var jag och håbbe ute i bjurvattnet i stugan och hängde med nå horses och satt och kollade på vattnet som är finast på kvällen

hanna johansson (harald, hans, hannibal, hjo, hannis) lämnade ju skellefteå ikväll också för stockholm. kändes fan sorgligt, kommer sakna även ditt harryskratt men vi ses ju soon



sitter just nu och väntar på henrik&gustav som är och fiskar och ska ha hämtning sen ska jag sooooova
imorgon är det studde-firande för mig här och alla kommer hit och bolimarknan där det kommer regna för ovanlighetens skull
gud vilken novell detta blev men jag har lite boring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0