en till sak bara

pappa har också flanellskjorta ikväll....vi är nog familjen flanell, är det normalt ens??
jag älskar att jag bor här
samtidigt som jag hatar det också, nils frågade vad jag ska göra ikväll, jag svarade : "om jag hade haft en kompis hade jag varit med den men nu ska jag väl ut i skog och mark och vandra, ensam"´
jag kommer bli socialt handikappad i sommar, inåtvänd och psykiskt störd, är DET normalt ens??

det jag ville säga är, om någon är ledig och inte har något att göra - BARA ATT KOMMA HIT!!!!!!!!! 
familjen flanell bjuder på mat, husrum och underhållning så som, bär plockning, blommster hantering, gräsklippning, sol och bad, fiske (meta, ej sport fiske) vandra i naturen, cykla, boll lekar, ´hälsa på olika sorters djur, eller vad vill du där göra? du som just har läst min kontaktannons om nya-vänner-rekrytering 

JA JAG VET ATT JAG SKRIVER SOM EN BESATT MEN VAD FAN SKA MAN GÖRA EN MÅNDAG KVÄLL KLOCKAN 21.11???????? UTE I I DONT KNOW WHERE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0