day 'n' night

tjabba zola här
igår var det fest (nykter) med 1 nazist, 1 afrikan, 2 "vanliga" tjejer och 1 stina
jag for hem vid halv 1 och sov tolv sköna timmar. tog igen mig efter veckan som varit då man fått sova en MÄNGD
sov dock med en kattunge i armhålan och drömde att den på riktigt pratade med mig. den sa att den vill inte bo här längre och är rädd för våran andra katt och att den saknar sin mamma och sina syskon (?)
mitt mobilbatteri är ju gone went gone också. har fått låna en fräck, supergammal sonyericsson av anton och har inga nummer och det suger
idag tar vi en vilo-dag men imorrn fortsätter festen hela veckan igen HE HE



här är nazisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0