zola - hur fan mår man?

gårdagen toppade allt! mys, vin och sol på balkongen hos sehlstedt till en början innan vi drog på en annan fezt där det var kungligt roligt. efter det trästocks, nocks, balzac och efterfest.
kakan vart tagen för veronica maggio 2 ggr och höll bara med och blev bjuden på vine. jag fick min bil tankad i fyllan. kakan anlände mitt i sin släktmiddag full som ett ägg och jag kom efter och käkade paj med händerna och folk skrek och det var kaos
OCH SOM VANLIGT glömde jag ju kameran så det blev inga pics
jajja alla må hade, jag ska och göra bort några jobbtimmar. imorgon börjar jag 0700 och det kommer vara så jääävlaaaaaaaa ddryyyyyyyyygt


ps. fest onsdag och pdol fre-lör ZEZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0