seven hard

är just hemkommen från åre och jag måste säga, jag ser inte ut som seven hard years, jag ser ut som one million.

Nyårs blev lyckat som fan då vi först åt middag på oliven och hookade upp massa trevliga norrmän, sen firade vi in året med att stå ute på en fet balkong med utsikt över hela åre och skålade med våran medhavda champagne och våra nyvunna vänner från skåne.
sedan åkte vissa av oss ner till city på sopsäckar i worldcupbacken, och det må jag säga har satt sina spår på kroppen idag, erika fick en stukad fot jag ett krossat knä och lisa fick köttsår på rumpan, men det var kul som fan att åka i 200km/h ner för en 90 graders backe.
väl inne i city drog vi på diverse uteställen och det rockade fett både på dippan och på tottebo.
sen sådär vi halv tre for vi på subway men där var det fullt med människor, exempelvis diarré killen som erika sa åt att han var för ful för att beställa mat, en annan kille som tyckte att jag var sötare än en solström, och sötare än en flickvän, kung på den.
kvällen avslutades med svarttaxi hem och någon timmes sömn.

det har samlats souvenirer hela resan, annahell fick med sig ett shotglas från dippan, jag fick med mig 2 shotglas, en drinkpinne, en penna och en öl, men den som endå kammade hem storvinsten det var erika som fick med sig ett par kalsonger hem till hotellet, vi är skyldig dig en cola vi vet.

jag säger bara sup mer och dumpa skitnnn


hanna,anna,lisa och erika - 2010 ska fan firas där,

Kommentarer
Postat av: hani

hallå jag fick ju med mig en fräck tröja från hm hehe

2009-01-02 @ 12:27:26
URL: http://hjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0