i taket lyser stjärnorna

kom just hem från bio med hanna&elvis, den var mycket fin.
elviras kommentar när jag her igång musik:
- jag orkar inte poppa nu, jag känner mig sårbar.

min helg har varit rolig, fin och skön.
ett stort tack för i fredags mina tjejer, ni är fan bäst i världen.


en bild från fredag, en från lördag och en från söndag.

min kamera är borta så ni får nöja er med en mobilbild för tillfället.


hanna och mickey chillar och snuttar ikapp


kliver in i min lägenhet nu på söndag kväll och inte orkade jag kasta/äta upp denna lilla mackbit i lördags morse, nej nej jag lät den ligga kvar på bordet och mögla med smör och allt

Kommentarer
Postat av: zuli

hehehe du e kingen

2009-02-01 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0