IDAG KAN INGEN STOPPA OSS

sitter vaken i läggan, sen 09.30 har jag varit klar vaken, kanske för att jag somnade 21.00 igår?
håller på att små städa, men vill inte väcka nils, som var vaken betydligt mycket längre än mig.....
jag läser runt här på alla bloggar och har kommit på en sak som jag saknar inför kvällen : PARTYVÄSKAN
jag har ingen jävla partyväska
skit
förra året köpte jag och erika en var på lindex mellandagsrea för typ 49,50 :- dagen innan vi for till åre typ
otroligt festligt, dom väskorna slängdes runt lite hur som helst i VM backen och inne på dippan och trampades på inne på continental.
ÖY tjejer!! tänk förra året exakt ett jävla år sedan, då låg vi bakis SOM SATAN i våra sängar på continental nu!!! sen gick vi ner till poolen och bastun, chillade med xider och gjorde sönder trä inredningen i bastun
MEN HELVETE SÅ KUL DÅ
jag älskar alla år på olika sätt kan inte säga att något är bättre eller sämre än det andra


Kommentarer
Postat av: Amanda

MEN inte har jag nån jävla väska heller, har letat som en tok nu på morgonen

2009-12-31 @ 12:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0