zooooola - muymuymuy bien

skön vecka! känns som en evighet sen jag ens rörde en dator hehheee men har som ej haft tid. i tisdags kom hanna,crola&jones till bjur och vi badade i 1000år och bastade ungefär lika länge och det var så förbannat skönt
igår blev det FEST fast det abs inte ens var tänkt och som vanligt blir det alltid bäst så! hahah råkade nocka in marklaound i spisfläkten så hon slog i tinningen och blev alldeles yr och visade ögonvitorna och höll på spy. annars dansade vi, körde jag har aldrig, hoppade studsmatta och sylade äpplen på varann. som en vanlig tjejfest dåra
station var också kung as usual på sommaronsdagar! jag lyckades samla ihop ca 40 spänn genom att fråga alla jag mötte om dom hade en krona, svårt ens? får klara mig på dom pengarna till den 16e eftersom jag äger 0 at the time

imorse körde jag bil kl 07.30 till norsjö i morgonen efter/småfull tillstånd och det var mig då en upplevelse. såg älgar lite här och där tyckte jag, var 1 sek ifrån att köra av vägen vid varuträsk och höll absolut inte koll på hastigheten (vet man är dumskalle när man gör sådär och det skall ej hända igen)
nu ska jag sova för jag är så jävla trött att jag avlider. väntar tills mamma kommer hem och TILLAGAR EN SAFTIG KÖTTBIT SATAN SÅ GOTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



GRATTIS luke och empa som båda fyller 19 idag=) firar det med kräftskiva @ atorp på lörtag! see ya in tha club


Kommentarer
Postat av: MonkY

Jag vill se front face bilderna!

hahahaha hur som haver

king gårkväll! se u at kräftskiva :D

2009-08-06 @ 19:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0