zole - gamar är fula djur

imorgon känns som världens jobbigaste dag som jag bara bara vill ha bortgjord för ska upp halv 6 sen jobba som ett jävla djur hela dagen och har knappt ens lunch och ja, orka. sen märker man att det är onsdag imorgon då smsen börjar trilla in "blir det fest imorrn?" "TAGGA FEST IMORGON!!" "fest imorgon zola?"
MJAae... do not think so. eller vem fan vet? ska ha kalas här hemma för mig och fashan eftersom jag inte är hemma på min födelsedag och pappa fyllde i söndags. sen jobbar jag kl 8 på torsdagmorgon i bolibyn och det var ju lite halvjobbigt. pallar ej köra bil full igen. + att jag äger 40 kr WIE

sen har jag panik för att jag flyttar hem nu den 1 september och det gör att jag på allvar vill gråta jättemycket. nog för att jag hatar min bunker för den är så ful och hemsk att vara i men vi har fan varit med om mycket tillsammans. what to dodododo then? VARFÖR SA JAG ENS UPP DEN????? kuk
det enda ljusa nu är stockholm på fredag (äger fortfarande 40 spänn dock) och ja. sen var det nog inge mer? jag orkar inte med hösten usch och jävla jävel spya
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0