zola - "vem fan är zlatan?"

ALOHA! trisst uppdatering av dig STINALU. hon är fullt upptagen med att vara tjurig och arg pga byte av p-piller tror jag. men hon kommer tillbaka
ja, kom just hem och nu är lägenheten helt tom och verkligen inte min längre. stod bara och kollade där inne i typ 5 minuter när det var helt empty och tänkte på allt den varit med om det senaste året. lite städning, blod, svett, tårar, skratt, fylla, spya och allt sånt där. men istället för att sörja förlusten så tänker jag att fältjägarvägen är ett avslutat kapitel och nu händer något nytt och LITE bättre! blir ball hur som

haha satt förövrigt med mobilen och hittade namn som "Tobak" och "Venedig" i mina kontakter. vem???


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe snygg tröja zola;)

2009-09-01 @ 22:52:34
URL: http://emeliedegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0