zola - upp med tassen

skepp ohoj kamrater. vad händer? vad är det för människa som inte har hovet att förstå att man inte skickar sms klokcan 7 en lördagmorgon???? (lisaka) hoppas hon bränner sig på spisen idag på calles. har varit så trött hela veckan och längtade tills idag för jag skulle få sova ut till typ minst kl 1 MEN så blir man väckt 06:43. har legat vaken sen dess och inte kunnat somna om, he sug

igår for jag och håbbe ut till bjurvattnet och badade och såg film, det var cozy. ikväll blir det möjligtvis fest men jag har inte bestämt mig än. hade ju tänkt köra på en rehab-helg för det har fan blivit mycket på senaste tiden, men lätt det är att köra rehab då festerna fläks ut framför en? tutti&dagge gled upp mot nya äventyr i kokkolaforsen imorse och henok har match i umeå så jag är helt ensam och då kändes det inte så ball att chilla hemma. MEN HMMM JAG FÅR SE

en klassiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0