zola - hatar att kliva på dom här jävla perukerna (sjögräs)

HOLA COMO ESTAs?
helgen blev ju allt annat än lugn. i fredags blev det världens spontanutgång med kakans ingifta kusin tessan på 32bast och det var så jävulst sjukt och roligt. klockan 02.30 körde vi drive in på max i en cab och håret flög och burgarna slukades. dagen efter blev det boviken och brända ryggar och på kvällen kräftskiva hos emelie med massa mys tjejer och 7 st aussie (1 röd, resten vitt). Efter det calles där det var röjj och sen var man ju HALVT sliten så somnade hos empa typ 02.10 heheee
idag for vi till östanbäck efter panikköp av bikini på stan. där var jonna och  hela klanen Holmström + några avstickare deeet var skönt. satan så varmt det är i havet förresten? blir jätteglad =D =P =)
har inte haft en kamera i helgen eftersom jag delar med mamma för tillfället (för min är fortfarande trasig hoe) så det blev inga pics och det suger för det hade jag verkligen velat ha. nu ska jag hem till boliden och äta massa matrester från deras säkert "jättehäftiga 40+ fest" dom hade igår.
OCH PAPPA FYLLER ÅR IDAG! kom på det för typ en kvart sen, jag skäms. undra vad jag kan köpa för ball på OKQ8 (ica har stängt) i boliden för ca 57spänn (det enda jag äger) till han? men han fyller ändå ingen häftig ålder, han får typ en teckning
herraaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0