zola - nee vill inte, är torr i munnen

ligger i den ooootroligt bekväma röda soffan på hjovägen och är som halvt bakis. hanna har farit iväg för att jobba och stina och lisa ligger och snarkar
STOCKHOLM HAR VARIT HUR KUL SOM HELST OCH VI VILL EJ HEM!! i fredags anlände jag och stina early in the morning och gick på stan tills resten av klanen kom. käkade lunch på HURTIG, gick ännu mer på stan och fick sjukligt ont i fötterna. sen åkte vi hem och powernapade, fixade oss, käkade skrov, blev fullarerere, for på laroy. haha jag hängde ENDAST med 2 fula italienare hela kvällen där en var bög och den andra påstod sig vara fabio cannavaros brorsa, insåg att min engelska suger jävla kuk. sen fick vi sjukligt ont i fötterna igen men skulle ändå möta alla nationaliteter och bokstavligen stapplade hem krign halv5.
frida åkte hem till oslo halv10 på morgonen och jag och stina vaknade själva i lägenheten (???) heheh. sen upprepade vi föregående dag och hade det bara jävligt skönt. fick en lunch av lisa, ett armband av hanna och av stina ett skrov (som jag ej löst ut än) och till middag käkade vi en brunlängd och varm mellanmjölk från snekepan på sju-elva. powernapade i 3 h, fixade oss, for ut, dansade med martin björk, åkte tunnelbana i 5år och sen sov vi tills nu

det där var i väldigt korta drag men hector ligger och skriker på golvet, måste gå och umgås
har 1000 bilder som är fina och roliga och det känns good! imorgon blir det back to work, fan vad phett. ses i boliden BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0