zola - c",)

för den som är blind och dum så är rubriken en gubbe hihihi
igår hade vi klassfest hos perrylon burlin och det var kul att träffa alla igen! körde lite gamla goa välinövade BSB-danser, spelade kort, drack en del och vissa blev till och med kliade på ryggen (lukas)
sen for alla på calles och då for jag hem för skulle ju som sagt upp och jobba early imorse och ja, det gick väl bra och jaaaaa jag gick skrattandes därifrån och drack en päron MER
idag ringde pappa och letade en utköpare:

daggen: är du på stan?
jag: joo
daggen: är du med någon som är 20?
jag: nej
daggen: kommer du att vara med någon som är 20?
jag: nej. vad är du ute efter?
daggen: en vindunk och några lapin kulta

kvällen erbjuder några trevliga aktiviteter men har ej bestämt vad det blir än. först ska jag hem till boliden och käka TACOS. blir gött, ses i dimman eller klara ögon det är sånt man inte vet, hejdå

btw. om någon fått ett märkligt mejl eller liknande på facebook från mig så var det inte jag, glöm aldrig logga ut när ni är på fest


Kommentarer
Postat av: dude in the bar

when you dont know from where you have seen me. here is a hint.

2009-08-23 @ 11:12:29
URL: http://islandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0