zola - bra kväll?

igår var det fest. (fan vad uttjatat, spyr rent bara av att höra ordet) och jag tror jag hade bestämt mig redan innan att det inte skulle sluta OK. hahahha hittade sms i min utkorg imorse OCH DET VERKAR JU SOM DET VAR EN TOPPENKVÄLL

"station suger gå aldrig hit"

"lukas, station8 suger, det är ett ställe du aldrig ska återvända till. det ska då fan inte jag"

"ångra aldrig att du inte gick ut. det är det ovärdaste jag gjort sen barbros hemkunskap"

när jag kom hem blev jag sugen på saltgurka (?) men var full och dum och tappade ner hela burken i golvet i köket. sen skulle jag kolla om det fanns något vettigt i frysen men glömde visst att stänga efter mig. så imorse var allting upptinat och mamma var en rätt glad slut-på-semestern-första-arbetsdagen människa som ville strypa sin dotra
då for jag på jobbet och drack en kopp chokomilk och mådde bra
för ett tag sen hade jag pengar........men nu har jag inte det längre. hatar pengar något så genomjävulst och nu ska jag sova hoj

Kommentarer
Postat av: Anna

hahahahaha älska sms

2009-08-20 @ 22:50:53
URL: http://maybellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0