zola ---

ligger i lägenheten som nästan är helt tom. om detta var en vanlig lördag skulle jag just nu sitta i min soffa och käka nudlar och se tv MEN HAR INGEN SOFFA, HAR INGEN TV OCH HAR DÅ DEFFINITIVT INGA NUDLAR. jag är jättehungrig och hittade ett äpple på köksbänken (?) hur det har hamnat där vet nog ingen. men jag åt det iallafall och nu är halsen uppsvälld och det kliar i hela munnen jätte "skönt"
igår var jag 1 meter ifrån att krocka med en polisbil (oddsen?) och det var 1 sekund ifrån att dom skulle ta mitt körkort. dom kom från höger och jag pratade i telefonen och bara körde och ja helvette vad illa det hade kunnat sluta. hade även 4 liter vin i framsätet som jag i paniken täckte över med en väska och det var väl tur annars hade kvällen blivit halvtrisst
igår var det fest hos e.sehlstedt och vinet flödade och sen drog vi på station. bilen står på kågevägen och jag samlar mina krafter för att ens orka ställa mig upp. det kommer bli dödens färd att ta sig dit och jag längtar inte.................................. skulle kunna betala 1 miljon svenska kronor för att vara på matfesten just nu med en hundring i handen och kunna köpa vad jag vill MEN NEPPS. ses i nangijala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0