erkizola - como estas amigos

kung helg har jag haft! fredag var det som sagt klassfest och det var ju skoj. i lördags var jag en sliten jävla räv som dök upp på läkarvägen och väckte lukas kl11.00. skrov till lunch, sen ett tag på stan, hem och käka middag i byn och sen somnade jag ett tag. vaknade kl 20.00 och inte en själ var hemma. kom på att jag ska ju fan på fest, duschade och allt i raketfart och anlände till maddes avskedsfest 22.00. lokalen var superfin och allt var kung! sen calles, olles, nån tequila - det vanliga då. söndag hängde jag hos jonna med ett mycket märkligt mående, sen for jag till emma och var där hela kvällen innan jag for till byn igen och somnade som en stock

flyttar ut ur lägenheten på söndag och håller för tillfället på att leta en ny. går fan inte att bo hemma när man inte gjort det på 1år, blir tokig och sliter mitt hår. men he löös se, hejdoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0