hej allla

lite "bloggtorka" som vi kallar det här på blogg.se
livet leker här i oslo så även våra pengar som gladeligen hoppar iväg på jaa jag vet inte vad?
idag har varit en stan dag, jag har köpt ett linne, armband och ett par glajjer, inte så mycket nej.
har även hittat min studentklänning, som ska köpas imorn!
imorn blir det förmiddag med amanda och anna, eftermiddag med daniel carlsson och amanda, kvällen med alla tjejer = festttt!¨
FÖR IDAG VAR JAG OCH AMANDA PÅ VINMONOPOLET  = frihet


söt frida mer färg i håret söndag kväll


första kvällen med amanda! (måndag kväll)


burgerking till lunsj idag


jag och lukas påväg mot middagen på aker brygge

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nämen på vilket jävla h&m fann ni det där pannbandet?!?!?! som amanda har alltså!

2009-04-15 @ 00:35:03
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jamen harreguu, det är ju så fint ba=)

2009-04-15 @ 16:26:48
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0