världens duktigaste tjej!

dagen började så inn i helvete dåligt, var tvungen att gå till skolan och hade tappat bort nycklar och det var kallt och jag bara svor hela vägen till skolan, jag tror hanna blev irri.
MEN är nu på strålande humör (vilket jag i snitt är en gång per vecka, på helgen, full)
aja, men det är för att jag har gjort massor med läxor, och har pratat med folk som det var länge sen jag hörde av!
alltså jag är typ läxfri på lovet, love.
jag är världens duktigaste tjej förresten
vad händer på lovet by the waaaaaay?
typ endå mcväldigt mcjätte mcgott mcdonalds?
en cheese, mellan pommes, cheese dipp och mellan cola? sugen, nån?

jag far fan vart som helst bara jag får mcdonalds på lovet

tjaarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0