sms

"jag vill vara kär i nån"

"varför varför vaarför i helvettet ristade jag in det där på min ytterdörr igår?! jag har panik"

"Haha på lociloci står det: stina lundkvist NK"

"Okej jävla jävla fanskap har aldrig kännt mig så benägen till att dyka. förbannade jävla killskallar"

"jag älskar dig."

"You have dialed an invalid number. Please check the number and dial once again."

"Westside gumman"

"Du överdriver, dom kommer inte precis slänga biljetterna eftersom alla har betalat men jag ska ändå ringa dit imorgon och kolla..."

"ring hem till mig 08746378"

"Nu sitter vi på arlanda och jag fryser och har hjärklappning för min ångest är oändlig, jag vill inte hem."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0