summerar mitt liv

Nu sitter jag hemma vi köksbordet, för 24 timmar sedan låg jag och solade i Alanya, känns väl sådär att vara tillbaka.
jag måste packa upp min feta äckliga svett-väska.
jag måste tvätta kläder så jag överhuvudtaget har något att ha på mig imorgon.
Fixa med min lön som visst inte låg inne på mitt konto, HOPPSAN DÅ!!!!!!!!!!!!!!!
Skola imorgon - FAN jag kan inte ens säga nog med fan åt det.

Just nu känns det som att det inte finns något värt, men minnena får mig att seriöst gråta av lycka:

+ Beach party på Havanna Club, bästa jag någonsin varit på, känns rätt värt att festa i skell nu...................
+ Turkisk night med leather fashion show, finner inga ord ¨
+ Störda norrmän och snälla turkar
+ Turkiskt bad
+ natt bada
+ Alexfantastik
+ Bamse
+ beställa för mycket mat
+ vara bakis men må bra sm fan ändå
 + marlboro lights
+ chips, chips och åter chips
+ vem har safety-box nyckeln?
+ 100-graders-hiss-jäveln
+ snor
+ vatten
+ Votka och cherry juice
+ grillad jävla kyckling
+ pommes
+ ris
+ världens bästa tjejer
+ sås
+ ställa AC på 18 grader
+ fimpa på sig själv
+ boka tatuering när man är knall-kanoners
+ tappa tånaglar
+ förkylning
+ cara mia
+ chilla barnpool

+ sombrero bilden

+ TomKat

+ FEST!!!!!
+ mulet

- i will fuck you anytime, no problem!
- han va ju söt


Kommentarer
Postat av: erkolioo

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

2008-08-28 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0